Verzenden, retourneren en garantie

Verzenden, retourneren en garantie


Home / Verzenden, retourneren en garantie

Retourneren

Voor uw De Rollator Winkel Top-rollator.nl bestellingen geldt een zichttermijn van 14 dagen vanaf het moment dat de bestelling in uw bezit is. Binnen deze termijn mag u het artikel bekijken, beoordelen en/of passen, tenzij anders vermeld. U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar De Rollator Winkel Top-rollator.nl zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en in de originele staat en verpakking aan De Rollator Winkel Top-rollator.nl geretourneerd moeten worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@top-rollator.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldige orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding en ontvangst van uw retour terugstorten.

Om het retour proces te versnellen vragen wij vooraf uw retour te melden via onze klantenservice

 

Controleer alsjeblieft direct na ontvangst van het artikel of het onbeschadigd en compleet geleverd is. Als dit niet zo is, verzoeken wij u vriendelijk zo snel mogelijk contact met ons op te nemen om dit te melden. 
 
Bent u niet tevreden over het artikel, dan kunt u het  retourneren. Dit geldt ook voor actieartikelen en artikelen uit de opruiming. U kunt het artikel retourneren:

  • Binnen de zichttermijn van 14 dagen
  • Als het artikel compleet is
  • In de originele staat en fabrieksverpakking.

     

LET OP Retourzendingen altijd sturen naar:

      De Rollator Winkel Top-rollator.nl​
      Postbus 668
      4900 AR Oosterhout

  • Ongefrankeerde retourzendingen worden niet geaccepteerd.

    Wij onderscheiden drie soorten retourzendingen:

    1. Retourneren, in verband met verkeerd gestuurde kleur, model of maat (in dit geval ligt de fout bij ons en zijn dus ook de verzendkosten voor ons, ook de door u betaalde verzendkosten vergoeden wij aan u). 
     
    2. Retourneren, omdat u toch liever van de koop afziet. (in dit geval zijn de verzendkosten voor u)
    3. Retourneren, indien een artikel bij aankomst beschadigd of defect is, meld dit dan zo snel mogelijk per e-mail en stuur het betreffende artikel met een begeleidende brief en aankoopbon / factuur naar:
     
     De Rollator Winkel Top-rollator.nl
     Postbus 668
     4900 AR Oosterhout

 

Garantie

Wij streven er naar om u als klant zo tevreden mogelijk te houden, mocht er toch iets niet goed gaan, dan willen wij dat graag voor u zo goed mogelijk oplossen. Neem dan contact met ons op.
Vermeld uw klacht en factuurnummer voor een snelle afhandeling.
Dit geldt uiteraard alleen op defecten die te verwijten vallen aan het artikel zelf. Slijtage en defecten door foutief gebruik vallen niet onder de garantie. 

Uw factuur is tevens het garantiebewijs.
Om gebruik te maken van de service en garantie moet u altijd beschikken over de betaalde originele factuur, die bij de bestelling wordt meegeleverd.

Op al onze artikelen geld de garantie termijn van onze toeleveranciers.